Cum sa dezvolti relatii sanatoase la birou

Cum_sa_dezvolti_relatii_sanatoase_la_birou

“People will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”               

Maya Angelou

 

Calitatea relatiilor pe care le avem la locul de munca are un rol vital asupra sanatatii noastre, asupra calitatii muncii prestate, asupra eficientei noastre. Fiecare persoana isi doreste sa aiba relatii pozitive cu cei din jur, insa adeseori ne lipsesc abilitatile necesare pentru a face acest lucru, intrucat nu am invatat cum sa facem asta in mod practic. Citim despre cooperare, dar nu stim cum sa ajungem sa o costruim. Citim despre acceptare, dar nu stim cum sa setam limite functionale. Citim despre diferente, dar nu stim cum sa le gestionam fara sa ajungem la conflicte. De multe ori stim ce trebuie sa facem, dar nu reusim sa aplicam ce stim.  

Obiectivul acestui workshop este de a crea un cadru in care participantii sa experimenteze mai multe metode de a construi relatii sanatoase la birou. Vom porni in primul rand de la cine suntem noi si de la a intelege de ce ne simtim bine in anumite relatii si de ce ne este greu in altele, vom pune in practica acceptarea, cooperarea si conectarea, setarea limitelor in relatiile cu ceilalti, dar si depasirea propriilor limite emotionale si cognitive, ajungand in final sa aplicam strategii de relationare cu persoane dificile.

In urma acestui worshop participantii:                   

  • Vor intelege cum isi construiesc in prezent relatiile de la birou
  • Isi vor imbunatati strategiile de relationare
  • Vor experimenta efectele benefice ale cooperarii, acceptarii si conectarii
  • Vor aplica noi modalitati de gestionare a interactiunii cu persoane dificile
  • Se vor adapta mai usor schimbarilor din companie
  • Isi vor imbunatati eficienta muncii si a productivitatii
  • Vor contribui la crearea unei atmosfere pozitive si placute in companie

Omul este o fiinta sociala si poate evolua doar in interactiunea cu altii. Sa inveti sa lucrezi si sa te dezvolti alaturi de alti oameni este considerat a fi cel mai stresant si solicitant, dar si cel mai plin de satisfactii aspect al vietii.  De aceea, cu cat mai bine stim sa construim mai bine relatii sanatoase cu cei din jur, cu atat mai usor ne va fi sa rezolvam problemele si sa intram in armonie cu ceilalti, atat in viata privata, cat si la serviciu.

 

 

Trainer - Mihaela Oancea
 

Cursuri

Testimoniale

Echipa